Відділ «Центр надання адміністративних послуг»
опубліковано 19 червня 2025 року о 14:02

НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ

Вікторія ГОРДІЄНКО

Графік прийому громадян: *збігається з графіком роботи відділу
Адреса: вул. Степова, буд. 57, с-ще Вишневе, Кам'янський район, Дніпропетровська область, 52151
Телефон: (+380) 50 563 85 25
Електронна пошта: cnap_vishneve@ukr.net

ПРАЦІВНИКИ ВІДДІЛУ

Юлія ДИКА

Адміністратор Електронна пошта: cnap_vishneve@ukr.net

Тетяна МЕЛЬНИКОВА

Державний реєстратор Електронна пошта: cnap_vishneve@ukr.net

Світлана АЛЄКСЄЄНКО

Спеціаліст II категорії Електронна пошта: cnap_vishneve@ukr.net

Ліна БОЙКО

Спеціаліст II категорії Електронна пошта: cnap_vishneve@ukr.net

Графік роботи:

  • Понеділок-Четвер: з 08:00 до 17:00, П'ятниця: з 08:00 до 16:00
  • Перерва на обід: з 12:00 до 12:48

Контактна інформація:

  • Адреса: вул. Степова, буд. 57, с-ще Вишневе, Кам'янський район, Дніпропетровська область, 52151
  • Номер телефону: (+380) 50 563 85 25
  • Електронна пошта: cnap_vishneve@ukr.net

Нормативно-правові акти: 

  1. Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Вишнівської селищної ради (в останній редакції)
  2. Регламент відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Вишнівської селищної ради (в останній редакції)

Основні функції:

1. Надання адміністративних послуг

  • Прийом та видача документів за принципом «єдиного вікна».
  • Надання адміністративних послуг у сферах реєстрації місця проживання, соціального захисту, земельних відносин, будівництва, бізнесу тощо.
  • Консультування заявників з приводу переліку документів, строків розгляду та порядку надання послуг.

2. Організація та контроль процесу надання послуг

  • Забезпечення прозорості, оперативності та якості обслуговування.
  • Дотримання вимог законодавства під час прийому, опрацювання звернень та видачі результатів.
  • Впровадження стандартів якості обслуговування.

3. Ведення інформаційних систем і реєстрів

  • Взаємодія з електронними державними реєстрами (Реєстр територіальної громади, ДРРП, ЄДР, тощо).

4. Забезпечення доступності послуг

  • Надання послуг у центральному офісі, віддалених робочих місцях, через мобільний ЦНАП.
  • Розвиток електронних сервісів для онлайн-подачі документів.
  • Створення умов для обслуговування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

5. Співпраця з органами влади та суб’єктами надання послуг

  • Взаємодія з виконавчими органами ради, державними установами, підприємствами й організаціями.
  • Організація роботи адміністраторів спільно з суб’єктами надання послуг.

перевірено та актуалізовано: 19.06.2025

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux