ВИШНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
П’ЯТИХАТСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
п’ятдесят четверта сесія сьомого скликання
РІШЕННЯ
«18» грудня 2019 року смт. Вишневе №1310-54/VIІ
Про затвердження прогнозу бюджету
Вишнівської селищної ради
на 2021-2022 роки
Відповідно до статті 26, статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», підпункту 2 пункту 49 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного Кодексу України, враховуючи висновок постійної комісії зпитань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку, селищна рада ВИРІШИЛА:
1. Затвердити схвалений прогноз бюджету Вишнівської селищної ради на 2021-2022 рік (додається).
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійнупитань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку.
Селищний голова Т.ВАСИЛЬКОВСЬКА
Додаток до рішення
№1310-54/VII від 18.12.2019р.
Про затвердження прогнозу бюджету
Вишнівської селищної ради
на 2021-2022 роки
ПРОГНОЗ
БЮДЖЕТУ ВИШНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
НА 2021 – 2022 РОКИ
1. Загальна частина
Прогноз бюджету Вишнівської селищної ради на 2021 - 2022 роки (далі – Прогноз) розроблений відповідно до вимог статті 21 Бюджетного кодексу України на основі норм Бюджетного та Податкового кодексів України, інших законодавчих актів. Побудова Прогнозу базується на підходах, які застосовувалися у Прогнозі економічного та соціального розвитку України на 2019-2021 роки, і є його логічним продовженням.
Метою Прогнозу є створення дієвого механізму управління бюджетним процесом в Вишнівській селищній раді як складової системи управління державними фінансами, встановлення взаємозв’язку між стратегічними цілями розвитку громади та можливостями бюджету у середньостроковій перспективі, забезпечення прозорості, передбачуваності та послідовності бюджетної політики.
Основними завданнями Прогнозу є:
- забезпечення стабільного функціонування бюджетних установ селищної ради;
- підвищення результативності та ефективності здійснення видатків;
- посилення бюджетної дисципліни та контролю за витрачанням бюджетних коштів;
- удосконалення системи результативних показників з метою підвищення якості надання послуг у відповідних сферах.
Прогноз включає основні показники економічного і соціального розвитку селищної ради, індикативні прогнозні показники бюджету за основними видами доходів, фінансування та видатків, взаємовідносини бюджету з іншими місцевими бюджетами.
Прогноз бюджету Вишнівської селищної ради базується на принципах збалансованості, обґрунтованості, ефективності та результативності.
2. Основні індикативні прогнозні показники селищного бюджету
Індикативні прогнозні показники селищного бюджету є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності на 2021 та 2022 роки.
При здійсненні прогнозу селищного бюджету на 2021-2022 роки застосовані такі основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України: (%)
Прогноз за базовим сценарієм |
2021 рік |
2022 рік |
Індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року) |
105,7 |
105,3 |
Індекс цін виробників (грудень до грудня попереднього року) |
108,0 |
106,1 |
Під час розрахунку враховано такі соціальні стандарти:
1. Мінімальна заробітна плата:
з січня 2021 року – 5 003 гривні;
з січня 2022 року – 5 290 гривень.
2. Посадовий оклад працівника 1 тарифного розряду Єдиної тарифної сітки:
з січня 2021 року – 2 270 гривень;
з січня 2022 року – 2 445 гривень.
Основні показники селищного бюджету на 2021-2022 роки
Грн..
Показник |
2021 рік |
2022 рік |
Загальний фонд |
|
|
Доходи ( із трансфертами) |
25977141 |
27353931 |
Видатки (із трансфертами) |
25850301 |
27220371 |
Фінансування (дефіцит «-», профіцит «+») |
+126840 |
+133560 |
Спеціальний фонд |
|
|
Доходи ( із трансфертами) |
313139 |
329829 |
Видатки (із трансфертами) |
439979 |
463389 |
Фінансування (дефіцит «-», профіцит «+») |
-126840 |
-133560 |
Разом |
|
|
Доходи ( із трансфертами) |
26 290 280 |
27 683 760 |
Видатки (із трансфертами) |
26 290 280 |
27 683 760 |
Фінансування (дефіцит «-», профіцит «+») |
0 |
0 |
3. Дохідна спроможність бюджету Вишнівської селищної ради
на 2021 - 2022 роки
Прогноз доходів селищного бюджету на 2021-2022 роки враховує стабільність податково-бюджетної системи, зростання надходжень до селищного бюджету та підвищення життєвого рівня населення громади.
Пріоритетом податкової політики є забезпечення її стабільності, зокрема підвищення ефективності та полегшення податкового адміністрування з мінімізацією можливостей для зловживань.
Бюджетна політика буде спрямована на удосконалення інструментів бюджетного планування, зміцнення фінансової спроможності селищного бюджету шляхом забезпечення надходжень до селищного бюджету з урахуванням позитивної динаміки у порівнянні з попередніми роками, підвищення ефективності та результативності використання бюджетних ресурсів.
При формуванні дохідної частини селищного бюджету були враховані фактичні надходження за 2019 рік, уточнені планові показники на 2019 рік та прогнозні показники на 2020 рік.
Обсяг власних доходів загального фонду селищного бюджету на 2021 рік розрахований у сумі 11 871,0 тис. гривень, що на 2 171,0 тис. гривень або на 22,4% більше відповідного уточненого планового показника на 2019 рік. До спеціального фонду у 2021 році прогнозується отримати 314,123 тис. гривень, що на 122,38 тис. гривень або на 63,8% більше відповідного планового показника на 2019 рік.
Обсяг власних доходів загального фонду селищного бюджету на 2022рік розрахований у сумі 12 464,55 тис. гривень, що на 2 764,55 тис. гривень або на 28,5% більше відповідного планового показника на 2019 рік. До спеціального фонду у 2022 році прогнозується отримати 329,83 тис. гривень, що на 138,08 тис. гривень або на 72% більше відповідного планового показника на 2019 рік.
Доходи селищного бюджету на 2021-2022 роки
грн..
Код |
Найменування згідно |
2021 рік |
2022 рік |
||
Загальний |
Спеціальний |
Загальний |
Спеціальний |
||
10000000 |
Податкові надходження |
11 866 780 |
1900 |
12 460 119 |
2000 |
11010000 |
Податок та збір на доходи фізичних осіб |
6 434 410 |
|
6 756 131 |
|
11010100 |
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати |
5533835 |
|
5810527 |
|
11010400 |
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата |
774155 |
|
812863 |
|
11010500 |
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування |
126420 |
|
132741 |
|
13000000 |
Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів |
61 480 |
0 |
64 554 |
0 |
13010000 |
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів |
|
|
|
|
13010200 |
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) |
61480 |
|
64554 |
|
14040000 |
Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів |
105070 |
0 |
110 324 |
0 |
18000000 |
Місцеві податки |
5 265 820 |
0 |
5 529 111 |
0 |
18010000 |
Податок на майно |
1 984 955 |
0 |
2 084 203 |
0 |
18010300 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості |
37290 |
0 |
39155 |
0 |
18010400 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості |
73160 |
0 |
76818 |
0 |
18010500 |
Земельний податок з юридичних осіб |
441450 |
0 |
463522 |
0 |
18010600 |
Орендна плата з юридичних осіб |
821385 |
0 |
862454 |
0 |
18010700 |
Земельний податок з фізичних осіб |
514135 |
0 |
539842 |
0 |
18010900 |
Орендна плата з фізичних осіб |
72535 |
0 |
76162 |
0 |
18011100 |
Транспортний податок з юридичних осіб |
25000 |
|
26250 |
|
18050000 |
Єдиний податок |
3 280 865 |
0 |
3 444 908 |
0 |
18050400 |
Єдиний податок з фізичних осіб |
519710 |
0 |
545695 |
0 |
18050500 |
Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків |
2761155 |
0 |
2 899 213 |
0 |
19000000 |
Інші податки та збори |
0 |
1900 |
0 |
2000 |
19010000 |
Екологічний податок |
0 |
1900 |
0 |
2000 |
19010100 |
Екологічний податок, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю) |
0 |
1900 |
0 |
2000 |
20000000 |
Неподаткові надходження |
4220 |
312 223 |
4431 |
327 834 |
22000000 |
Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності |
250 |
0 |
260 |
0 |
22010000 |
Плата за надання адміністративних послуг |
250 |
0 |
260 |
0 |
22012500 |
Плата за надання інших адміністративних послуг |
250 |
0 |
261 |
0 |
22090100 |
Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування |
160 |
|
170 |
|
22090400 |
Державне мито, пов`язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України |
3810 |
|
4000 |
|
25000000 |
Власні надходження бюджетних установ |
0 |
312223 |
0 |
327834 |
25010000 |
Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством |
0 |
312223 |
0 |
327834 |
25010100 |
Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю |
0 |
245973 |
0 |
258272 |
25010300 |
Плата за оренду майна бюджетних установ |
0 |
66250 |
0 |
69562 |
|
|
11 871 000 |
314 123 |
12 464 550 |
329 829 |
4. Використання бюджетних коштів в основних сферах
діяльності селищної ради
Прогнозні показники видатків селищного бюджету на 2021 – 2022 роки
розроблено на основі показників дохідної частини селищного бюджету. В першу чергу в них враховані вимоги статті 77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення в першочерговому порядку потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ, на проведення розрахунків за електричну енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами.
Видатки на 2021-2022 роки на оплату праці працівників бюджетних установ розраховано з урахуванням прогнозного розміру посадового окладу працівника 1 тарифного розряду ЄТС (встановленого на рівні прогнозного прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня відповідного року) та прогнозного розміру мінімальної заробітної плати; при визначенні посадових окладів посадових осіб місцевого самоврядування застосовувалися положення постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (зі змінами).
Розрахунки прогнозу видатків загального фонду бюджету на 2021-2022 роки на оплату бюджетними установами та організаціями комунальних послуг та енергоносіїв здійснювалися виходячи із показників індексу цін виробників (грудень до грудня попереднього року): у 2021 році застосовано коефіцієнт 1,080; у 2022 році – 1,061.
Першочергово також враховані обсяги видатків, необхідні для забезпечення стабільної роботи установ та закладів соціально – культурної сфери, надання встановлених власних соціальних гарантій для малозахищених категорій громадян, підтримку в належному стані об’єктів житлово – комунального господарства, інших об’єктів інфраструктури ОТГ, впровадження заходів з енергозбереження, а також виконання в межахфінансових можливостей місцевих програм.
Видатки селищного бюджету за функціональним
призначенням на 2021-2022 роки
грн..
КПКВК |
Найменування
|
2021 рік |
2022 рік |
||
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
||
|
ВИДАТКИ РАЗОМ |
25 850 301 |
439 979 |
27 220 371 |
463 402 |
0100 |
ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ |
5014302 |
32767 |
5280060 |
34503 |
1000 |
ОСВІТА |
18590301 |
278572 |
19575587 |
293336 |
3000 |
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ТА СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ |
139080 |
0 |
146451 |
0 |
4000 |
КУЛЬТУРА I МИСТЕЦТВО |
463872 |
0 |
488457 |
0 |
5000 |
ФIЗИЧНА КУЛЬТУРА I СПОРТ |
21140 |
0 |
22260 |
0 |
6000 |
ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО |
105700 |
0 |
111302 |
0 |
7400 |
ТРАНСПОРТ ТА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА, ДОРОЖНЄ ГОСПОДАРСТВО |
200830 |
0 |
211474 |
0 |
7670 |
ВНЕСКИ ДО СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
|
|
126840 |
|
133562 |
8100 |
ЗАХИСТ НАСЕЛЕННЯ І ТЕРИТОРІЙ ВІД НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ТЕХНОГЕННОГО ТА ПРИРОДНОГО ХАРАКТЕРУ |
42280 |
0 |
44520 |
0 |
8300 |
ОХОРОНА НАВКОЛИШНЬОГО ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА |
0 |
1900 |
0 |
2000 |
9150 |
ІНШІ ДОТАЦІЇ З МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ |
1226496 |
0 |
1291500 |
|
9770 |
ІНШІ СУБВЕНЦІЇ З МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ |
46300 |
0 |
48760 |
0 |
4.1. Фінансування селищного бюджету
Враховуючи обмеженість доходних джерел бюджету розвитку, визначених статтею 71 Бюджетного кодексу України, та необхідність спрямування значного обсягу видатків на зміцнення матеріально-технічної бази установ та закладів соціально-культурної сфери, розбудови об’єктів інфраструктури селища, житлово-комунального господарства, прогнозні показники фінансування селищного бюджету в першу чергу враховують передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) у 2021 році в сумі – 126,84 тис. грн., у 2022 році – 133,56 тис.грн.
5. Реалізація інвестиційних програм (проектів)
Проєкти розвитку селищного бюджету передбачається спрямовувати на соціально-культурну сферу, дорожню та сферу охорони навколишнього природного середовища.
Пріоритетними завданнями є:
- забезпечення якісного зовнішнього освітлення вулиць;
- комплексний благоустрій території селища;
- забезпечення якості та безпеки дорожнього руху.
6. Міжбюджетні відносини
Взаємовідносини бюджету з місцевими бюджетами інших рівнів будуть здійснюватися через механізм передачі відповідних міжбюджетних трансфертів, визначених статтею 101 Бюджетного кодексу України.
Обсяг дотації до районного бюджету на 2021-2022 роки визначено відповідно до зростання соціальних стандартів.
Міжбюджетні трансферти до селищного бюджету на 2021-2022 роки
ККД |
Найменування
|
2021 рік |
2022 рік |
||
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
||
|
Міжбюджетні трансферти |
|
|
|
|
41053900 |
Інші субвенції з місцевого бюджету |
42300 |
|
44540 |
|
Прогнозні показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам
на 2021 – 2022роки
КТПКВК |
Назва міжбюджетного трансферту
|
Роки |
|
2021 (прогноз), тис.грн. |
2022 (прогноз) тис.грн. |
||
9770 |
Інші субвенції з місцевого бюджету |
3800 |
3800 |
Селищний голова Т.ВАСИЛЬКОВСЬКА