Україна
місцеве самоврядування
Вишнівська селищна рада
Кам'янський район Дніпропетровська область
Рішення сесій
від 30 жовтня 2018р. № 705-39/VII
Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури на території Вишнівської селищної ради
Опубліковано 02 листопада 2018

ВИШНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

П’ЯТИХАТСЬКОГО РАЙОНУ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

ТРИДЦЯТЬ ДЕВ’ЯТА СЕСІЯ

_______________________________________________________________

Р І Ш Е Н Н Я

Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури на території Вишнівської селищної ради

З метою забезпечення умов для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Вишнівської селищної ради та керуючись статтею 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», частиною 1 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада ВИРІШИЛА:

  • Затвердити Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури на території Вишнівської селищної ради, що додається.  (додаток №1).
  • Затвердити типову форму Договору про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів  Вишнівської селищної ради (додаток №2).
  • До моменту повної сплати пайової участі відповідно до укладеного договору про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів  Вишнівської селищної ради виконавчому комітету селищної ради не виносити на розгляд питання щодо оформлення права власності таким юридичним або фізичним особам, в тому числі і по об'єктах, дозволи на будівництво по яких видані до набрання чинності цього рішення.

Затвердити форму Довідки про повну сплату пайового внеску та виконання умов договору пайової участі замовників будівництва (реконструкції) у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Вишнівської громади згідно з додатком 3.

Утворити та затвердити склад узгоджувальної комісії при виконавчому комітеті Вишнівської селищної ради з розгляду питань, пов’язаних з розрахунком розміру пайового внеску, зі зміною розміру пайового внеску або умов договору пайової участі замовників будівництва (реконструкції) у розвитку інженерно-транспортної та соціальної  інфраструктури Вишнівської селищної та затвердити положення про комісію згідно з додатком  4, 5.

  • Рекомендувати Відділу економіки, житлово-комунального господарства та архітектури П’ятихатської РДА не надавати дозволи на виконання будівельних робіт фізичним і юридичним особам, які не уклали договір про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів  Вишнівської селищної ради. Здійснювати прийняття в експлуатацію об’єктів містобудування, що розташовані на території  Вишнівської селищної ради виключно при наявності довідки  Вишнівської селищної ради про виконання умов цього рішення.
  • Оприлюднити дане рішення на офіційному веб-сайті Вишнівської селищної ради.

Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, промисловості, підприємництва, транспорту, земельних відносин, зв’язку та сфери послуг та на постійну комісію з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку. 

Селищний голова                                                             Т.В. Васильковська

 

 

 

 

 

 

 

смт. Вишневе

30 жовтня 2018 року

№705-39/VII

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням сесії

Вишнівської селищної 

ради від 30 жовтня 2018 року

№705-39/VII

 

Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури на території 

Вишнівської селищної ради

 

  • СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ

Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури на території Вишнівської селищної ради ОТГ (далі - Порядок) визначає механізм залучення, розрахунку розмірів і використання коштів пайової участі замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури на території Вишнівської селищної ради ОТГ (далі - пайова участь) та оформлення договорів пайової участі у зв’язку зі здійсненням або намірами на здійснення будівництва (в тому числі нового будівництва та реконструкції) об’єктів (в тому числі будинків, будівель, споруд, їх комплексів або частин) незалежно від їх форми власності.

 

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Пайова участь є обов’язковим внеском, який замовник має сплатити до бюджету Вишнівської селищної ради ОТГ (далі – Рада), крім випадків, передбачених законами України та цим Порядком.

Пайова участь включає в себе відшкодування витрат селищного бюджету на створення і розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту у зв’язку із реалізацією замовником проекту нового будівництва або реконструкції об’єктів (будинків, будівель, споруд, їх комплексів або частин) незалежно від їх форм власності на території Ради.

Розмір пайової участі визначається за принципами:

рівності замовників при визначенні розміру пайової участі;

компенсації витрат бюджету Ради на створення і розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури ОТГ;

комплексного підходу до розвитку соціальної та інженерно - транспортної інфраструктури ОТГ;

відкритості і прозорості залучення та визначення розміру, сплати пайової участі.

3. ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ

3.1. Зазначені нижче терміни вживаються у цьому Порядку в такому значенні:

3.1.1. Соціальна інфраструктура – комплекс закладів та інших об’єктів загального користування, призначених для задоволення соціальних, культурних, освітніх, медичних та інших потреб громадян;

3.1.2. Інженерно-транспортна інфраструктура – комплекс інженерних, транспортних споруд і комунікацій;

3.1.3. Замовник – фізична або юридична особа, яка має намір щодо забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) і подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву;

3.1.4. Заявник – замовник, який звернувся щодо розрахунку пайової участі (внеску) у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури на території Ради.

3.1.5. Пайова участь (внесок) замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту – відрахування коштів замовником до прийняття об'єкта в експлуатацію єдиним платежем або частинами за графіком, що визначається договором.

3.1.6. Об’єкт будівництва – об’єкт нового будівництва, добудови та надбудови до існуючих будівель (споруд) як житлово-громадського так і виробничого призначення (крім тимчасових закладів торгівлі та сфери послуг), який підлягає прийняттю в експлуатацію в установленому чинним законодавством порядку.

3.1.7. Об’єкт містобудування – окрема будівля або споруда, їх комплекси, комунікації та споруди інженерної і транспортної інфраструктури.

3.1.8. Вартість будівництва – загальна кошторисна вартість будівництва об’єкта,  визначена згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами.

У разі, якщо загальна кошторисна вартість не визначена, вартість об’єкта будівництва визначається на основі нормативів для одиниці створеної потужності,  встановленої Радою.

  • Об’єкт нерухомого майна – будинок або його частина, інша постійно розміщена споруда, їх структурні компоненти, які не можуть бути переміщені в інше місце без втрати якісних або функціональних властивостей, зміни вартості призначення.
  • Плата за право довгострокової оренди – кошти, що сплачуються переможцями конкурсів на набуття права оренди земельних ділянок та об’єктів нерухомого майна, що є комунальною власністю територіальної громади Ради.
  • Плата за пріоритетне право забудови – кошти, що сплачуються переможцями конкурсів на визначення генерального підрядника щодо спорудження об’єктів, замовником за якими є виконавчі органи Ради.
  • Допоміжні приміщення будинку – приміщення, призначені для забезпечення експлуатації будинку та побутового обслуговування мешканців будинку (сходові клітини, вестибюлі, перехідні шлюзи, позаквартирні коридори, коляскова, комори, сміттєкамери, горища, підвали, шахти і машинні відділення ліфтів, вентиляційні камери та інші технічні приміщення);
  • Реконструкція – комплекс будівельних робіт (переобладнання, перебудова, перепланування, тощо), пов'язаних зі зміною функціонального призначення, техніко-економічних показників (загальної площі, корисної площі, будівельного об'єму), конструктивної схеми (влаштування дверних прорізів замість віконних, влаштування прорізів у капітальних стінах, повний або частковий демонтаж перегородок тощо), збільшення навантажень на несучі конструкції; або використанням об'єкта за новим призначенням в межах існуючих будівельних габаритів та пов'язаних з обов'язковим здійсненням добудови/прибудови.
  • Добудова (розширення) – комплекс будівельних робіт, пов'язаних зі спорудженням додаткових до існуючих приміщень, будівель, споруд, що будуються за окремими проектами, а також прибудова сходів, (інших частин);
  • Площа житлового будинку – площа, яка обчислюється в межах внутрішніх граней зовнішніх стін. Сюди входять площі балконів і лоджій, але не враховується площа підвалу, технічного поверху і горища (відповідно до ДБН В.2.2-15-2005 „Житлові будинки. Основні положення.)  
  • Загальна площа квартири (житлового будинку) – сумарна площа житлових і підсобних при­міщень з урахуванням лоджій, балконів, веранд і терас.
  • Загальну площу квартир визначають як суму площ усіх приміщень квартири (за винятком вхідних тамбурів в одноквартирних будинках), вбудованих шаф і літніх приміщень.
  • Квартира – ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання;
  • Індивідуальний (садибний) житловий будинок – будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, установлених законом, іншими нормативно-правовими актами, поверховість якої не повинна перевищувати чотирьох поверхів, призначена для постійного в ній проживання, яка складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень, і прибудова до неї (наказ  № 79 від 24.04.2015 року Мінрегіонбуду та ЖКГ України);
  • Житловий будинок – будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими  актами, і призначена для постійного у ній проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного  типу  різної поверховості (Податковий Кодекс України);
  • Одноквартирний  житловий будинок – індивідуальний житловий будинок, що має при будинкову ділянку.
  • Багатоквартирний  житловий будинок – житловий будинок, до складу якого входить більше, ніж одна квартира. Може бути зблокованого, секційного, коридорного, галерейного і терасного типів.
  • Підсобні приміщення багатоквартирного житлового  будинку – приміщення, призначені для забезпечення експлуатації будинку та побутового обслуговування його мешканців (сходові клітки, вестибулі, перехідні шлюзи, поза квартирні коридори, колясочні, комори, сміттєзбірні камери, горища, підвали, шахти тощо).
  • Житловий будинок садибного типу – житловий будинок, розташований  на  окремій  земельній ділянці,  який складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень (Податковий Кодекс України);
  • Прибудова до житлового будинку – частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною  частиною будинку одну (або більше) спільну капітальну стіну;
  • Котедж – одно-, півтораповерховий будинок невеликої житлової площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною ділянкою.

4. ЗАКОНОДАВЧА БАЗА

Порядок розроблено відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про інвестиційну діяльність», Бюджетного, Податкового і Господарського кодексів України, Постанови Кабінету Міністрів «Про заходи щодо здешевлення вартості будівництва житла».

5. ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ КОШТІВ ПАЙОВОЇ УЧАСТІ ЗА РАХУНОК РІЗНИХ ДЖЕРЕЛ

5.1. Замовник, який має намір здійснити будівництво (реконструкцію) об’єкта містобудування у населеному пункті, зобов’язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених Розділом 7 даного Порядку.

Селищна рада у рішенні про відведення замовнику будівництва відповідної земельної ділянки під забудову в обов’язковому порядку обумовлює питання відносно зобов’язань такого замовника щодо сплати пайової участі в розвитку інфраструктури населеного пункту. Таке обумовлення є офіційним повідомленням замовника будівництва про настання у нього зобов’язання фінансового характеру в частині сплати відповідної величини коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та договірних зобов’язань в частині дотримання визначених у рішенні строків укладання договору пайової участі. 

Договір про пайову участь у розвитку інфраструктури на території ОТГ укладається не пізніше, ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію.

5.2. Розмір пайової участі (внеску) розраховується:

5.2.1. Відповідно до розділу 8 даного Порядку, якщо наявна кошторисна вартість об’єкта будівництва (реконструкції);

5.2.2. Повноваження щодо визначення реальної вартості будівництва надається відділу фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, у разі виникнення спорів між заявником та селищною радою.

5.2.3. У випадку зміни цільового призначення нерухомого майна, його реконструкції за відсутності кошторисної вартості змін, розрахунок проводиться відповідно до розділу 10 даного Порядку.

5.3. Підставою для сплати пайової участі (внеску) є договір про пайову участь укладений між Заявником (замовником) і Радою на підставі письмового звернення.

5.4. Сплата коштів пайової участі (внеску) проводиться в строки визначені договором, законами України єдиним платежем, або згідно графіку сплати, що оформляється у вигляді додатку до договору, але до дня прийняття об’єкта  будівництва в експлуатацію.

5.5. Кошти від пайової участі замовників будівництва у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Вишнівської селищної ради поступають до бюджету розвитку та використовуються виключно на створення і розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури ОТГ.

6. ПОРЯДОК ТА УМОВИ РОЗРАХУНКУ РОЗМІРУ ПАЙОВИХ ВНЕСКІВ

6.1. Розмір коштів пайової участі замовників будівництва(реконструкції), що залучаються для розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури ОТГ відповідно до розділу 8 даного Порядку, становить:

  • До 10,0 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта містобудування - для нежитлових будівель та/або споруд;
  • 4,0 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта містобудування - для реконструкції, реставрації і капітального ремонту нежитлових будівель та/або споруд;
  • 3,0 відсоток загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта містобудування - для житлових будинків;
  • 2,0 загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта містобудування - для реконструкції, реставрації і капітального ремонту житлових будинків;
  • 1,5 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта містобудування - для виробничого призначення;
  • 2,5 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта містобудування – для будівництва гаражів в житлових будинках та гаражних кооперативах, за винятком гаражів в індивідуальній житловій забудові.
  • Величина пайової участі у розвитку інфраструктури Ради визначається у договорі, укладеному з Радою (відповідно до встановленого Радою розміру пайової участі у розвитку інфраструктури) з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і поза майданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.

 

 

7. ЗАМОВНИКИ, ЩО ЗВІЛЬНЯЮТЬСЯ ВІД ПАЙОВОЇ УЧАСТІ (ВНЕСКУ) 

7.1. До пайової участі (внеску) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів не залучаються замовники у разі здійснення будівництва (реконструкції):

1) об’єктів будь-якого призначення на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів;

2) будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення;

3) будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла;

4) індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках;

5) об’єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;

6) об’єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об’єктів соціальної інфраструктури;

7) об’єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру;

8) об’єктів інженерної, транспортної інфраструктури, об’єктів енергетики, зв’язку та дорожнього господарства (крім об’єктів дорожнього сервісу);

9) об’єктів у межах індустріальних парків на замовлення ініціаторів створення  індустріальних парків, керуючих компаній індустріальних парків, учасників індустріальних парків;

10) об’єктів містобудування - релігійних споруд, будівництво чи реконструкцію, яких здійснюють релігійні організації, статути яких, зареєстровані у встановленому законом порядку.

 

8. МЕТОДИКА РОЗРАХУНКУ РОЗМІРУ ПАЙОВИХ ВНЕСКІВ ІЗ

ЗАСТОСУВАННЯМ КОШТОРИСНОЇ ВАРТОСТІ ОБ’ЄКТА.

8.1. Величина пайової участі (внеску) замовника у створенні інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з Радою, відповідно до встановленого розміру пайової участі (внеску) замовника з урахуваннями загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об’єкта містобудування, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами та правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і поза майданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.

8.2. Розмір пайової участі здійснюється за формулою:

ПВ = ((ЗКВБ Р – ВПз – ВЗМ – ВВІМ) х ВВБ) – ВВІМ-2 , де

ПВ — пайовий внесок;

ЗКВБ(Р) - загальна кошторисна вартість будівництва;

ВПз - витрати пов’язані з придбанням та виділенням земельної ділянки;

ВЗМ - витрати пов'язані із звільненням будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж;

ВВІМ - витрати на влаштування внутрішньо- та поза майданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій;

ВВБ - відсоток вартості будівництва, що підлягає сплаті, визначений п. 6.1. даного Порядку.

ВВІМ-2 - витрати на влаштування поза майданчикових інженерних мереж і споруд переданих в комунальну власність Ради
8.3. Якщо вартість будівництва 1 кв.м. представлена в кошторисі, нижча або вища на 20% від нормативу для одиниці створеної потужності в Раді то розрахунок проводиться відповідно до розділу 9 даного Порядку.

 

9. МЕТОДИКА РОЗРАХУНКУ РОЗМІРУ ПАЙОВИХ ВНЕСКІВ

ПРИ РЕКОНСТРУКЦІЇ ПРИМІЩЕННЯ ПІД КОМЕРЦІЙНЕ ПРИЗНАЧЕННЯ (БЕЗ ЗМІНИ ПЛОЩІ) 

ТА ВЛАШТУВАННЯ ОКРЕМОГО ВХОДУ В ПРИМІЩЕННЯ

9.1. У разі відсутності кошторисної документації при реконструкції нерухомого майна під комерційне призначення до фонду Ради сплачується пайовий внесок у розмірі:

Розмір пайового внеску, грн.

Загальна площа об'єкта реконструкції не перевищує, м2


2000


50


3000


100


4000


150


5000


200


6000


250


7000


300


8000


350


9000


400


10000


500


10000 + 20,00 грн. за кожний метр реконструйованої площі

Від 500

9.2. При влаштуванні окремого входу в приміщення (сходів) на виділеній земельній ділянці, орендар вносить до фонду соціально-економічного розвитку  суму:

Розмір пайового внеску, грн.

При влаштуванні входу до, м2


1000,00


5


1500,00


Від 5,1 До 10


2000,00


10


 (2000,00 + 100,00) грн. за кожний метр влаштованого входу

більше 10

9.3. Замовники будівництва, які здійснюють реконструкцію без добудови/прибудови та надбудови, без зміни цільового призначення нерухомого майна комерційного використання та при зміні потужностей водопостачання і водовідведення сплачують на розвиток інженерно-транспортної інфраструктури Ради:

  • 500 грн. – якщо загальна площа не перевищує 100 м2;
  • 1000 грн. – якщо загальна площа не перевищує 200 м2;
  • 1500 грн. – якщо загальна площа не перевищує 300 м2;
  • 2000 грн. – якщо загальна площа не перевищує 400 м2;
  • 2500 грн. – якщо загальна площа не перевищує 500 м2.
 

 

10. ПОРЯДОК ТА УМОВИ РОЗРАХУНКУ РОЗМІРУ ПАЙОВИХ ВНЕСКІВ

10.1. Розрахунок розміру пайових внесків в кожному конкретному випадку здійснюється відділом фінансів, бухгалтерського обліку та звітності селищної ради.

10.2. Розмір пайової участі (внеску) замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Ради визначається не пізніше десяти робочих днів з дня реєстрації Радою звернення Заявника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва (реконструкції) об’єкта містобудування, з техніко-економічними показниками.

10.3. Замовник будівництва подає заяву для розрахунку розміру пайового внеску та наступні документи (копії):

10.3.1. Для розрахунку пайового внеску та укладення договору відповідно до Розділу 8:

  • установчі документи;
  • правовстановлюючий документ на землю;
  • кошторис вартості об’єкта будівництва, включаючи кошториси на проведення робіт по звільненню будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішньо- та поза майданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій;
  • акти виконаних робіт по звільненню будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішньо- та поза майданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій;
  • документи, що підтверджують участь в розвитку інженерно-транспортної інфраструктури Ради (за наявності) поза межами ділянки забудовника, при умові передання її у комунальну власність Ради;
  • інформацію з МБТІ про площу знесених будівель;
  • договір купівлі-продажу нерухомого майна;
  • документи, що підтверджують витрати, пов'язані із придбанням та виділенням земельної ділянки.

10.3.2. Для розрахунку пайового внеску та укладення договору відповідно до Розділу 9:

  • установчі документи;
  • правовстановлюючий документ на землю.

10.4. На протязі 10 днів після прийняття об’єкта містобудування в експлуатацію, замовник зобов’язаний подати до уповноваженого здійснювати розрахунок пайових внесків відділу селищної ради наступні документи, що підтверджують дотримання ними умов та вимог робочого проекту:

  • для об’єктів з незначними наслідками (СС1) - декларацію про готовність об’єкта до експлуатації;  
  • для об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками - сертифікат.

10.5. Якщо технічними умовами передбачається необхідність будівництва замовником інженерних мереж або об’єктів інженерної інфраструктури поза межами його земельної ділянки, розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту зменшується на суму їх кошторисної вартості, а інженерні мережі, які знаходяться поза межами такої земельної ділянки передаються у комунальну власність.

У разі якщо кошторисна вартість будівництва інженерних мереж та/або об’єктів інженерної інфраструктури перевищує розмір пайової участі замовника у розвитку інфраструктури населеного пункту, Рада приймає рішення про відшкодування замовнику різниці між здійсненими витратами та розміром пайової участі замовника у розвитку інфраструктури населеного пункту, попередньо провівши перевірки та узгодивши з профільною постійною  комісією селищної ради і фінансовим сектором Ради.

10.5.1. Для відшкодування суми пайової участі замовнику необхідно подати наступні документи:

  • звернення власника на передачу у комунальну власність територіальної громади ОТГ об’єкта передачі;
  • технічної та кошторисної документації по об’єкту передачі погодженої із головою селищної ради;
  • інформації про первісну та залишкову балансову вартість об’єкта передачі за даними бухгалтерського обліку або за вимогою експлуатуючих організацій;
  • витягу з державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо об’єктів, права на які підлягають державній реєстрації та документів на земельну ділянку;
  • титул будови та проектно-кошторисної документації на об’єкти незавершеного будівництва;

10.6. У разі коли площа прийнятого в експлуатацію об’єкта містобудування не відповідає площі заявленій на дату укладання договору про пайову учать замовників будівництва у розвитку соціальної інфраструктури Ради, замовник зобов’язується:

10.6.1. При розрахунку пайового внеску згідно Розділу 8 даного Порядку п'ятиденний термін внести відповідні зміни у проектно-кошторисну документацію та надати її для проведення уточненого розрахунку.

10.6.2. При розрахунку пайового внеску згідно Розділу 9 даного Порядку зобов’язаний зробити уточнений розрахунок.

10.7. Розрахунок пайового внеску оформляється у вигляді Додатку до договору про пайову участь замовників будівництва у розвитку соціальної інфраструктури Ради та є невід’ємною його частиною.

10.8. Замовник несе повну відповідальність за правдивість наданої для розрахунку інформації (кошторису), а у разі виявлення порушень зобов’язується вжити заходів щодо їх усунення.

 

11. ПОРЯДОК ТА УМОВИ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ПАЙОВУ УЧАСТЬ ЗАМОВНИКІВ БУДІВНИЦТВА У СТВОРЕННІ І РОЗВИТКУ ІНЖЕНЕРНО-ТРАНСПОРТНОЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ РАДИ

11.1. Договір про пайову участь (внесок) замовника укладається протягом 15 робочих днів з дня реєстрації звернення Заявника про укладання договору про пайову участь, за умови надання ним повної та належним чином оформленої, необхідної для розрахунку, документації, але до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію.

Додатком до договору є розрахунок розміру пайової участі замовника у розвитку інфраструктури на території Ради, в окремих випадках, графік сплати пайової участі, з урахуванням права замовника на відстрочення сплати коштів пайової участі на період після прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію.

11.2. Договір встановленої форми укладається між Радою та замовником будівництва.

11.3. Повноваження на підписання договорів про пайову участь у соціально-економічному розвитку Ради має селищний голова Ради.

11.4. Договір про пайову участь замовників будівництва у розвитку соціальної інфраструктури на території Ради складається у 2-х примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу.

11.5. Один примірник договору разом з усіма первинними матеріалами зберігається у структурному підрозділі, що відповідає за юридичний супровід.

11.6. Якщо замовників будівництва об’єкта більше одного, то за домовленістю між замовниками один з них виступає стороною в договорі, на яку покладається відповідальність за своєчасне та в повному обсязі виконання умов договору.

11.7. Істотними умовами договору є:

1) розмір пайової участі;

2) строк (графік) сплати пайової участі;

3) відповідальність сторін.

11.8. Договір набирає чинності з дня підписання його сторонами. Невід’ємною частиною договору є розрахунок пайового внеску (участі) замовника у створенні інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури на території Ради.

11.9. Заявнику надається 3 дні на підписання та ознайомлення з умовами договору.

11.10. Спори пов’язані з пайовою участю (внеском) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, вирішуються судом.

 

12. ПОРЯДОК ТА УМОВИ СПЛАТИ ПАЙОВОГО ВНЕСКУ

12.1. Пайовий внесок сплачується в строк передбачений умовами договору єдиним платежем або за графіком, але до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію.

12.2. При простроченні платежу, визначеного умовами договору, Замовник сплачує в бюджет Ради пеню у розмірі визначеному чинним законодавством, що діяла у період, за який сплачується пеня за кожен день прострочення платежу.

12.3. Замовник будівництва має право провести оплату пайового внеску достроково.

13. ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ ПАЙОВОЇ УЧАСТІ 

13.1 Кошти мають цільовий характер та прогнозуються при складанні бюджету на бюджетний період.

13.2. Кошти, отримані як пайова участь замовників об’єктів містобудування, поступають до бюджету розвитку та можуть використовуватися виключно для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Ради.

14. ОБЛІК, КОНТРОЛЬ ЗА ФОРМУВАННЯМ ТА ВИКОРИСТАННЯМ КОШТІВ.

14.1. Відділ Ради, уповноважений здійснювати розрахунок пайових внесків (участі), здійснює моніторинг повноти надходжень коштів відповідно до укладених договорів.

14.2. Моніторинг фактичних надходжень до бюджету розвитку від пайової участі здійснюється фінансовим відділом селищної ради. Цільове використання його коштів – головними розпорядниками.

14.3. Річний звіт про використання коштів складається по закінченні календарного року і затверджується Радою одночасно з розглядом звіту про виконання бюджету територіальної громади за рік.

14.4. Перевірки правильності використання коштів проводяться контролюючими органами - за дорученням або з відома Ради.

14.5 Контроль за використанням коштів здійснює селищний голова та відділ фінансів, бухгалтерського обліку та звітності Ради.

14.6. Звіт про використання коштів бюджету розвитку, поданий відділом фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, постійним депутатським комісіям один раз на квартал та бюджетний рік, затверджується Радою.

15. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

15.1. Порядок, а також зміни і доповнення до нього затверджуються виключно Радою.

15.2. Пропозиції про зміни і доповнення до Порядку мають право вносити виконавчий комітет, постійні депутатські комісії та депутати Ради.

15.3. Залучення коштів замовників будівництва, що здійснюють будівництво (реконструкцію) на території Ради в якості пайової участі у розвиток соціальної інфраструктури, здійснюється на підставі договору про пайову участь у соціально-економічному розвитку.

15.4. У випадку внесення змін до чинного законодавства (в т.ч. щодо граничного розміру залучення коштів замовників будівництва на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів) відповідні зміни вносяться і до цього Порядку.

15.5. Якщо договором про пайову участь, який укладений до набрання чинності цього Порядку, передбачена сплата пайової участі замовником будівництва (повністю або частково) в обсягах інших, ніж визначено цим Порядком, такий договір підлягає приведенню у відповідність до даного Порядком.

Будь-які рішення Ради про надання замовником будівництва будь-яких послуг, передачу активів у будь-якій формі (матеріальній чи нематеріальній), передачу частини (відсоткової частки) площ прийнятих в експлуатацію об’єктів містобудування, крім пайової участі відповідно до цього Порядку, прийняті до набрання чинності цим Порядком, підлягають приведенню у відповідність до даного Порядку.

15.6. Дія цього Порядку не поширюється на індивідуальні (садибні) житлові будинки загальною площею понад 300 кв.м, які отримали дозвіл на будівництво до 01 жовтня 2018 року.

 

Начальник відділу земельних

Відносин та житлово-комунального

господарства, Благоустрою, транспорту,

інфраструктури та комунальної власності                                         В.М. Пушкаренко


 

Додаток 1

до рішення селищної ради
від 30 жовтня 2018 року
№705-39/VII

Договір №____

про пайову участь (внесок) замовника (юридичною, фізичною особою) 

у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури на території Вишнівської селищної ради 

смт. Вишневе                                                                                                 «___» __________ 20__

Вишнівська селищна рада (далі Рада) в особі селищного голови ________________________________________, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з однієї сторони та ____________________________________________________________________ (прізвище, ім’я та по-батькові фізичної особи, а якою укладається договір, або П.І.Б. уповноваженої особи із зазначенням посади та документа, який уповноважує таку особу на укладання договору - для юридичних осіб)

(далі «Замовник»), що діє на підставі власного волевиявлення, з іншої сторони, (далі за текстом Договору – «Сторони»), уклали цей Договір про наступне:

І. Предмет договору.

1.1. Предметом даного Договору є пайовий внесок Замовника на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури на території Ради при здійсненні будівництва об’єкта містобудування на умовах, зазначених цим Договором.

1.2. Назва та місце розташування  об’єкта містобудування - ____________.

1.3. Цільове призначення  об’єкта містобудування - __________________.

ІІ. Сума договору та умови оплати.

2.1. Замовник перераховує кошти на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури на території Ради у розмірі _______________ грн. єдиним платежем або частинами за графіком, згідно Додатку №2 на рахунок №_______________ відповідно до Розрахунку (згідно Додатку №1.1 або Додатку №1.2)  у строк до «___» __________ 20__ року.

2.2. Величина пайової участі визначена на підставі:

  • затвердженої проектної документації (загальна кошторисна вартість) у сумі _________ грн.
  • нормативів для одиниці створеної потужності (функціональної одиниці виміру), затвердженої _____________________ у сумі ________ грн.

(назва органу місцевого самоврядування) 

2.3. Розрахунок величини пайової участі, складений на підставі вихідних даних Замовника щодо потужності об’єкта будівництва та нормативів для одиниці

Подовження додатку 1

створеної потужності, затвердженої рішенням Ради від _____  № _____ уточняється на підставі вартісних показників затвердженої в установленому порядку проектної документації з укладанням протягом 15 днів додаткової угоди, графіка оплати та розрахунку величини пайової участі.

2.4. Сплата коштів Замовником на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури на території Ради здійснюється у безготівковій формі на рахунок №____________, код __________, МФО _________, код платежу _________, банк одержувача: ___________________________________

                                                       (банківські реквізити уточнюються на момент перерахування коштів).

ІІІ. Права і обов’язки сторін.

3.1.      Замовник зобов’язується перерахувати кошти в сумі, зазначеній у п. 2.1. розділу 2 цього Договору, до «___»  _________ 20__        р. єдиним платежем (частинами згідно з графіком оплати (Додаток 2), що є невід’ємною частиною цього Договору).

3.2. У разі внесення змін до проектної документації, які спричиняють зміни техніко-економічних показників будівництва, Замовник зобов’язується звернутися із клопотанням до Ради про внесення відповідних змін до Договору.

3.3. Уповноважений відділ Ради проводить розрахунок пайового внеску та контролює виконання умов Договору.

  • Рада зобов’язується прийняти у комунальну власність інженерні мережі та/або об’єкти інженерної інфраструктури, збудовані Замовником відповідно до проектної документації.

IV. Відповідальність сторін та вирішення спорів

4.1. Сторони несуть відповідальність за виконання цього Договору в межах чинного законодавства.

4.2. Всі спірні питання вирішуються шляхом переговорів або у судовому порядку.

4.3. У випадку несвоєчасного внесення коштів як пайової участі, Замовник сплачує пеню у розмірі, визначеному Податковим кодексом України.

4.4. Замовник несе повну відповідальність за правдивість наданої для розрахунку інформації.

У разі виявлення порушень, Замовник зобов’язується вжити заходів щодо їх усунення.

V. Інші умови

5.1. Зміни і доповнення до цього Договору вносяться за взаємною згодою Сторін шляхом укладання відповідних угод, які є невід’ємною частиною цього Договору, або в судовому порядку.

5.2. Одностороння зміна умов або одностороння відмова від цього Договору не допускається.

5.3. Цей Договір укладений Сторонами добровільно. При укладенні Договору Сторони одна до другої майнових прав і претензій не мають.         

5.4. Договір складено в 2-х примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з яких зберігається у Замовника, другий - у Раді.

5.5. Договір набуває чинності з моменту підписання сторонами і діє до повного його виконання.

5.6. Додатки до Договору:

№ 1.1 - розрахунок величини пайової участі Замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури на території Ради на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації;

№ 1.2 - розрахунок величини пайової участі Замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури на території Ради на підставі нормативів для одиниці створеної потужності.

№ 2 - графік оплати пайової участі (якщо оплата проводиться відповідно до графіка).

VI. Юридичні адреси сторін, банківські реквізити

       ОДЕРЖУВАЧ:                                                               ПЛАТНИК:

Виконавчий комітет                                             _________________________________

Вишнівської селищної ради                                __________________________________

смт. Вишневе, вул.Центральна,47                      __________________________________

ЄДРПОУ: _________                                             ___________________________________

МФО:       _______                                                 ___________________________________

р/р: _______________                                             ___________________________________

код. платежу:________

ГУДКСУ у П’ятихатському районі

Підписи сторін

 

«ОДЕРЖУВАЧ»                                                                                       «ПЛАТНИК»

Виконавчий комітет                                                                    _______________________

Вишнівської селищної ради

 
М.П.                                             Т.В. Васильковська                  ___________________________

 

 

МП

 

МП


Продовження додатку 1

Додаток 1.1 до договору

Від _________ року №___________

Розрахунок

розміру пайової участі (внеску) замовників (юридичних, фізичних осіб) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури на території Ради на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації

Вишнівська селищна рада об’єднаної територіальної громади (далі Рада) в особі селищного голови ________________________________________, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з однієї сторони та ____________________________________________________________________ (прізвище, ім’я та по-батькові фізичної особи, а якою укладається договір, або П.І.Б. уповноваженої особи із зазначенням посади та документа, який уповноважує таку особу на укладання договору - для юридичних осіб)

(далі «Замовник»), що діє на підставі власного волевиявлення, з іншої сторони, (далі за текстом Договору – «Сторони»), склали розрахунок величини пайової участі по об’єкту містобудування ______________________.

         (найменування та адреса об'єкта)

1. Розрахунок здійснено на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації, розробленої згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами.

2. Згідно із затвердженою проектною документацією загальна кошторисна вартість об’єкта будівництва становить: ________________________ ______________________ гривень.

                                                                                                         (сума цифрами та прописом)

3. Витрати     на виділення або придбання земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж, споруд та транспортних комунікацій згідно з наданою Замовником документацією становить            _________________ гривень.

                      (сума цифрами та прописом)

4. Розмір пайового внеску Замовників під час будівництва об’єктів, кошторисна вартість яких визначена згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, здійснюється за формулою:

ПУ = ((ЗКВБ Р – ВПз – ВЗМ – ВВІМ) х ВВБ) – ВВІМ-2, де:

ПУ — розмір пайової участі;

ЗКВБ(Р) - загальна кошторисна вартість будівництва;

ВПз – витрати пов’язані з придбанням та виділенням земельної ділянки;

ВЗМ – витрати пов’язані із звільненням будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж;

ВВІМ – витрати на влаштування внутрішньо- та поза майданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій;

ВВБ – відсоток вартості будівництва, що підлягає сплаті, визначений п. 6.1. даного Порядку.

ВВІМ-2 – витрати на влаштування внутрішньо- та поза майданчикових інженерних мереж і споруд передані в комунальну власність Ради.

5. Цей Додаток є невід’ємною частиною Договору про пайову участь (внеску) замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури на території Ради  від «___»________ 20__р. № ___

Юридичні адреси сторін, банківські реквізити

 

5. Реквізити та підписи сторін:

       ОДЕРЖУВАЧ:                                                               ПЛАТНИК:

Виконавчий комітет                                             _________________________________

Вишнівської селищної ради                                _________________________________

смт. Вишневе, вул.Центральна,47                      _________________________________ 

ЄДРПОУ: _________                                             _________________________________

МФО:       _______                                                  _________________________________

р/р: ____________________                                   _________________________________

код. платежу:___________

ГУДКСУ у П’ятихатському районі

 

 

Підписи сторін

 

«ОДЕРЖУВАЧ»                                                                                       «ПЛАТНИК»

Виконавчий комітет 

М.П.                                   Т.В. Васильковська                  ___________________________

 

                                                                                                                                                                 

 

 


Продовження додатку 1  

Додаток 2 до договору

від_________№_____

ГРАФІК

оплати коштів пайової участі (внеску) замовників 

(юридичних, фізичних осіб) у створенні і розвитку інженерно-транспортної 

та соціальної інфраструктури на території Ради

смт. Вишневе                                                                                                «___»__________ 20___

Вишнівська селищна рада об’єднаної територіальної громади (далі Рада) в особі селищного голови ________________________________________, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з однієї сторони та 

_______________________________________________________________________________________________________________________ (прізвище, ім’я та по-батькові фізичної особи, а якою укладається договір, або П.І.Б. уповноваженої особи із зазначенням посади та документа, який уповноважує таку особу на укладання договору - для юридичних осіб)

(далі «Замовник»), що діє на підставі власного волевиявлення, з іншої сторони, (далі за текстом Договору – «Сторони»), відповідно до умов Договору про пайову участь (внесок) Замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури на території Ради від «___» _______20__р. №___ домовилися про таке:

1. Оплату за договором буде здійснено окремими частинами у такому розмірі і у строки:

_ % від загального розміру пайової участі, у сумі                     грн. до «__»_____20_ року

_ % від загального розміру пайової участі, у сумі                     грн. до «__»_____20_ року

_ % від загального розміру пайової участі, у сумі     _______ грн. до «__»_____20_ року    % від загального розміру пайової участі, у сумі ___________ грн. до «__»_____20_ року

2. Цей Додаток є невід’ємною частиною Договору про пайову участь (внеску) замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури ОТГ  від «___»________ 20__р. № ___

Юридичні адреси сторін, банківські реквізити

 

5. Реквізити та підписи сторін:

       ОДЕРЖУВАЧ:                                                               ПЛАТНИК:

Виконавчий комітет                                             _________________________________

Вишнівської селищної ради                                _________________________________

смт. Вишневе, вул.Центральна,47                      _________________________________ 

ЄДРПОУ: _________                                             _________________________________

МФО:       _______                                                  _________________________________

р/р: ____________________                                   _________________________________

код. платежу:___________

ГУДКСУ у П’ятихатському районі

 

Підписи сторін

 

«ОДЕРЖУВАЧ»                                                                                       «ПЛАТНИК»

Виконавчий комітет                                                                    ______________________

 
М.П.                                             Т.В. Васильковська                  ___________________________


Додаток 3
до рішення Вишнівської селищної ради від 30 жовтня 2018 року
№705-39/VII

 

Виконавчий комітет
Вишнівської селищної ради
Код ЄДРПОУ 41059569
вул. Центральна, 47,
смт. Вишневе, Дніпропетровська область, П’ятихатський район 52151
     ел. адреса: vishnsrada@ukr.net
 

 

ДОВІДКА

 

"____"__________ 20___ року

№ _________

 

Видана  забудовнику: ________________________________________________ в тому,
                                          (вказати назву юридичної особи, ПІБ фізичної особи)
що їм повністю сплачено пайовий внесок та виконані умови договору пайової участі замовника будівництва (реконструкції) у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Вишнівської селищної ради.
Довідка надається для пред'явлення за місцем вимоги.
Провідний спеціаліст відділу
фінансів, бухгалтерського обліку та звітності                                                ________________                   ____________________

                                                             МП            (підпис)                                    (ініціали, прізвище)

 

 


Додаток 4
до рішення Вишнівської селищної ради від 30 жовтня 2018 року
№705-39/VII

Положення

про узгоджувальну комісію при виконавчому комітеті Вишнівської селищної ради з розгляду питань, пов’язаних з розрахунком розміру пайового внеску, зі зміною розміру пайового внеску або умов договору пайової участі замовників будівництва (реконструкції) у розвитку інженерно-транспортної та соціальної  інфраструктури Вишнівської селищної ради

Загальні положення

Це Положення розроблено відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", з метою залучення на договірних засадах громадян та підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності до участі в соціально-економічному розвитку Вишнівської селищної ради, здійснення розрахунку величини пайової участі замовників (інвесторів) у розвитку інфраструктури Вишнівської селищної ради.

Узгоджувальна комісія по розгляду питань, пов’язаних з розрахунком розміру пайового внеску, зі зміною розміру пайового внеску або умов договору пайової участі замовників будівництва (реконструкції) у розвитку інженерно-транспортної та соціальної  інфраструктури Вишнівської селищної ради (далі - Комісія), створена для здійснення розрахунку розміру пайового внеску, узгодження спірних питань щодо попереднього визначення розміру та строків сплати пайового внеску замовниками (інвесторами) об’єктів будівництва (реконструкції), в межах граничних розмірів.

У своїй діяльності комісія керується актами чинного законодавства України, Порядком залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури Вишнівської селищної ради та цим Положенням.

До складу комісії в установленому порядку залучаються посадові особи органів місцевого самоврядування за посадами.

Зміни до складу комісії вносяться на підставі рішення виконавчого комітету Вишнівської селищної ради.

  1. Предмет діяльності комісії

При укладенні договору пайової участі замовників будівництва (реконструкції) у розвитку інженерно-транспортної та соціальної  інфраструктури Вишнівської селищної ради Комісія:

розглядає звернення замовника (інвестора), який має намір щодо забудови земельної ділянки про укладення договору пайової участі замовників будівництва (реконструкції) у розвитку інженерно-транспортної та соціальної  інфраструктури Вишнівської селищної ради з доданими документами;

визначає розмір пайової участі замовника (інвестора) у встановлені законодавством строки відповідно до Порядку залучення, розрахунку і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури Вишнівської селищної ради, затвердженого Вишнівською селищною радою;

готує проект розрахунку пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Вишнівської селищної ради;

подає Міському голові розрахунок пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Вишнівської селищної ради на підписання.

2.2. У разі, якщо технічними умовами передбачається необхідність будівництва замовником (інвестором) інженерних мереж або об'єктів інженерної інфраструктури поза межами його земельної ділянки:

Комісія готує пропозиції щодо погодження такого будівництва та подає їх на розгляд виконавчому комітету Вишнівської селищної;

після передачі таких інженерних мереж та/або об'єктів до комунальної власності територіальної громади селища, Комісія готує пропозиції про зменшення розміру пайової участі (внеску) замовника (інвестора) на суму вартості їх будівництва та подає на затвердження виконавчому комітету Вишнівської селищної ради.

 У разі якщо вартість будівництва інженерних мереж та/або об'єктів інженерної інфраструктури перевищує розмір пайової участі (внеску) замовника (інвестора) у розвитку інфраструктури населеного пункту:

 Комісія готує пропозиції щодо відшкодування замовнику (інвестору) різниці між здійсненими витратами та розміром пайової участі (внеску);

подає пропозиції на затвердження Вишнівській селищній раді.

Якщо відповідними проектами будівництва житлових мікрорайонів, кварталів, комплексів тощо було затверджено будівництво об'єктів соціальної сфери (дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, поліклініки, лікарні):

 Комісія готує пропозиції про зменшення розміру пайової участі (внеску) замовника (інвестора) на суму їх балансової вартості, за умови передачі таких об'єктів до комунальної власності територіальної громади селища, що підтверджується відповідними документами;

подає пропозиції на затвердження виконавчому комітету Вишнівської селищної ради.

Якщо замовник (інвестор) за власні кошти на замовлення Вишнівської селищної ради або виконавчого комітету Вишнівської селищної ради створив елементи інженерно-транспортної інфраструктури або благоустрою загальноміського значення, що не відносяться до проекту будівництва (реконструкції):

Комісія готує пропозиції про зменшення розміру пайової участі (внеску) замовника (інвестора) на суму узгоджених з містом фактичних і підтверджених документально витрат (платіжними документи, договорами), понесених замовником (інвестором), за умови передачі таких елементів до комунальної власності селища, що підтверджується відповідними документами;

 подає пропозиції на затвердження виконавчому комітету Вишнівської селищної ради.

Комісія розглядає питання про відстрочення (перенесення) термінів сплати пайового внеску по укладених договорах пайової участі замовників будівництва (реконструкції) у розвитку інженерно-транспортної та соціальної  інфраструктури Вишнівської селищної ради.

Підставою для відстрочення (перенесення) термінів сплати пайового внеску є заява таких замовників (інвесторів), що подається до виконавчого комітету Вишнівської селищної ради не пізніше передбаченого договором строку сплати пайового внеску або його частини, відповідно до графіка, із зазначенням суми, терміну відстрочення та причин неможливості сплати, що підтверджується відповідними документами.

Пропозиції Комісії щодо відстрочення (перенесення) термінів сплати пайового внеску по укладених договорах подаються на затвердження Вишнівській селищній раді.

Комісія готує пропозиції щодо зарахування в рахунок сплати пайового внеску витрат замовників (інвесторів) на створення зовнішніх інженерних мереж, які прийняті до комунальної власності територіальної громади Вишнівської селищної ради відповідними розпорядчими документами.

Подає пропозиції на затвердження Вишнівській селищній раді.

У випадках не передбачених чинним законодавством та Порядком залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі  у розвитку інфраструктури Вишнівської селищної ради Комісія готує пропозиції про звільнення замовника (інвестора) від сплати пайової участі та подає їх на затвердження виконавчому комітету Вишнівської селищної ради.

Права Комісії

Комісія для виконання свого завдання має право:

3.1. Вимагати від проектувальників та замовників об’єктів будівництва (реконструкції) інформацію про кошторисну вартість об’єктів.

3.2. Враховувати існуюче інженерно-транспортне та соціальне забезпе­чення за місцем розташування об’єкта, а також соціальне та матеріальне становище замовника будівництва.

3.3. Співпрацювати з органами державної влади, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами.

3.4. Одержувати від посадових осіб органів державної влади, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності інформацію з питань, віднесених до компетенції комісії.

Робота  Комісії

4.1. Засідання комісії скликається за необхідністю, при надходженні звернень від фізичних та/ або юридичних осіб про пайову участь

4.2. Засідання комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні дві третини членів комісії. Рішення приймається більшістю голосів присутніх членів комісії та оформлюється протоколом. Протокол комісії підписується головою комісії та всіма присутніми членами комісії.

4.3. За протоколом комісії попередньо прийняті рішення по спірним питанням та рішенням, які підлягають затвердженню виконавчим комітетом Вишнівської селищної ради або Вишнівською селищною радою, виносяться на розгляд виконавчого комітету Вишнівської селищної ради або Вишнівської селищної ради для прийняття остаточного рішення.

Підставою для винесення на розгляд комісії спірного питання щодо участі Замовника будівництва у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Вишнівської селищної ради є його письмове звернення до виконавчого комітету Вишнівської селищної ради з обґрунтуванням щодо необхідності розгляду питання.

Будь-які питання щодо участі Замовника (інвестора) будівництва у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Вишнівської селищної ради розглядаються комісією лише на підставі письмової заяви Замовника (інвестора).

Розподіл обов'язків у Комісії

5.1. Голова комісії:

веде особистий прийом фізичних та представників юридичних осіб;

здійснює загальне керівництво роботою комісії;

відповідає за діяльність комісії.

5.2. Секретар комісії відповідає за:

прийом документів від фізичних та юридичних осіб з питань діяльності комісії;

підготовку засідань;

підготовку проектів розрахунків пайової участі у розвитку інфраструктури Вишнівської селищної ради;

веде і оформляє протоколи засідань.

Члени комісії беруть участь у роботі комісії на громадських засадах та виконують окремі доручення голови комісії.


Додаток 4
до рішення Вишнівської селищної ради від 30 жовтня 2018 року
№705-39/VII

С К Л А Д

узгоджувальної комісії при виконавчому комітеті Вишнівської селищної ради з розгляду питань, пов’язаних з розрахунком розміру пайового внеску, зі зміною розміру пайового внеску або умов договору пайової участі замовників будівництва (реконструкції) у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Вишнівської селищної ради

Голова комісії

-

Селищний голова – Васильковська Тетяна Василівна
Секретар комісії

-

Секретар Вишнівської селищної ради – Холодецька Інна Олексіївна
Члени комісії:

-

депутат -                                         Кушнір Іван Іванович
начальник відділу земельних
відносин та житлово-комунального
 господарства, благоустрою,
транспорту,  інфраструктури та
 комунальної власності  -                Пушкаренко Вікторія Миколаївна
спеціаліст -                                       Оспіщева марина Михайлівна

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення Вишнівської селищної ради «Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури на території Вишнівської селищної ради».

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання.

Необхідність прийняття рішення про залучення та встановлення розміру пайової участі (внеску) фізичних та юридичних осіб, що здійснюють будівництво (реконструкцію) об'єктів на території населених пунктів Вишнівської селищної ради, виникла у зв'язку з необхідністю комплексного рішення багатьох проблем, пов'язаних з поліпшенням та подальшим оновленням інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Вишнівської селищної ради. Ці роботи фінансуються за рахунок коштів селищного бюджету, тому пайові внески інвесторів (замовників) за право реалізувати проект будівництва на території населених пунктів селищної ради дасть можливість частково компенсувати ці витрати.

На сьогоднішній день право органів місцевого самоврядування залучати кошти замовників будівництва для пайової участі у створенні і розвитку інфраструктури населених пунктів встановлено рядом нормативно-правових актів, прийнятих на державному рівні (Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» тощо).

     Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», який набрав чинності з 12 березня 2011 року, було внесено зміни щодо регулювання питань залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у створенні і розвитку інфраструктури населених пунктів.

     Таким чином, перед селищною владою постала нагальна проблема приведення питання залучення коштів замовників будівництва для пайової участі у створенні і розвитку інфраструктури селища у відповідність до чинного законодавства України та урегулювання організаційно-правових відносин, пов’язаних з оформленням договорів про пайову участь (внесок) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища і сплатою пайової участі (внеску) замовниками.

     Зазначена проблема не може бути вирішена за допомогою ринкових механізмів, оскільки частиною першою статті 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у створенні і розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону.

     2. Цілі регулювання:  

     Метою проекту рішення селищної ради є прийняття нормативно-правового акта, який відповідає вимогам чинного законодавства України; визначення порядку і умов залучення коштів замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища; впорядкування організаційно-правових відносин виконавчого комітету Вишнівської селищної ради та замовників будівництва, пов’язаних з укладанням договорів про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури ОТГ і сплати пайової участі.

 

     3. Альтернативні способи досягнення цілей: 

    Альтернатива – відмовитися від регулювання. Ця альтернатива є неприйнятною, як така що суперечить діючому законодавству України. У цьому випадку цілей правового регулювання не буде досягнуто.

     Обраний спосіб регулювання - прийняття нормативно-правового акта, який буде відповідати вимогам чинного законодавства України, та встановить порядок і умови залучення коштів замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища

     4. Механізми і заходи розв’язання проблеми: 

 

     Основним механізмом вирішення проблеми, зазначеної у розділі 1 цього Аналізу, є прийняття рішення селищної ради «Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури на території Вишнівської селищної ради».

     Запропоноване рішення дозволить:

     - затвердити порядок залучення та встановлення розміру пайової участі (внеску) фізичних та юридичних осіб у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Вишнівської селищної ради;

     - впорядкувати організаційно-правові відносини виконавчого комітету Вишнівської селищної ради та замовників будівництва, пов’язані з укладанням договорів про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища та сплати пайової участі;

     - вирішувати питання зменшення розміру або звільнення замовників будівництва від сплати пайової участі (внеску) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища.

     Підставою для розробки проекту є Закони України «Про місцеве             самоврядування в Україні» та «Про регулювання містобудівної діяльності».

 

     5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.  

     У разі прийняття запропонованого регуляторного акта, рівень можливості досягнення цілей, передбачених у розділі 2 цього Аналізу, є високим, оскільки, передбачається забезпечення визначених цілей:

     Цілі можуть бути досягнуті, оскільки проектом рішення визначено умови:

     - укладання договорів про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища;

     - зменшення розміру пайової участі (внеску) або звільнення замовників будівництва від сплати пайової участі (внеску);

     - перерахування пайової участі (внеску) до селищного бюджету.

     6. Очікувані результати прийняття регуляторного акта.


Вигоди

Витрати

Сфера інтересів місцевої влади

- дотримання вимог чинного законодавства щодо залучення коштів замовників будівництва у створенні і розвитку інфраструктури селища;
- впорядкування механізму розрахунку та сплати пайових внесків у розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури селища, зменшення розміру пайової участі або звільнення замовників будівництва від сплати пайової участі (внеску);
- акумулювання коштів, що мають цільове спрямування на покращення соціально-економічної інфраструктури селища.
витрати не передбачаються

Сфера інтересів суб’єктів господарювання

- впорядкування механізму розрахунку та сплати пайових внесків у розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури селища, зменшення розміру пайової участі або звільнення замовників будівництва від сплати пайової участі (внеску);
- забезпечення інформованості та прозорості щодо забудови селища
витрати, пов’язані зі сплатою пайових внесків

Сфера інтересів громадян

- покращення інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища;
- додаткові, кошти, що спрямовуються на вирішення першочергових завдань соціально-економічного розвитку селища;
- забезпечення інформованості та прозорості щодо забудови селища
деякі витрати, пов’язані зі сплатою пайових внесків

 

     7. Строк дії акта: 

     Строк дії цього регуляторного акта встановлюється на необмежений термін з можливістю внесення змін.

     8. Показники результативності: 

     Відстеження результативності дії зазначеного регуляторного акта передбачається за наступними критеріями:

     1. Кількість поданих суб’єктами господарювання та фізичними особами звернень щодо надання містобудівних умов та обмежень забудови  земельних ділянок.

     2. Кількість укладених договорів про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища.

     3. Кількість суб’єктів господарювання, які уклали договори про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища.

     4. Обсяг коштів, залучених до селищного бюджету від сплати пайової участі (внеску) замовниками будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища.

 

     9. Заходи відстеження результативності регуляторного акта.

     Відстеження проводиться на основі статистичних даних.

     Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюється до набрання чинності цим актом шляхом збору пропозицій та зауважень та їх аналізу.

     Повторне відстеження буде здійснюватися через рік після набрання ним чинності. У разі виявлення неврегульованих та проблемних моментів шляхом аналізу якісних та кількісних показників дії цього акта, ці моменти буде виправлено шляхом внесення відповідних змін.

     Періодичні відстеження результативності будуть здійснюватись раз на кожні три роки, починаючи від дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності.

 

Начальник відділу земельних відносин,

житлово-комунального господарства,

благоустрою, транспорту, інфраструктури

та комунальної власності                                                                           Пушкаренко В.М.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux