ТЕСТ малого підприємництва (М-Тест) до проєкту рішення Вишнівської селищної ради «Про затвердження Регламенту відділу
опубліковано 21 травня 2020 року о 09:39

Додаток

до аналізу регуляторного

впливу до проекту рішення


ТЕСТ 
малого підприємництва (М-Тест)

до проєкту рішення Вишнівської селищної ради

«Про затвердження Регламенту відділу

«Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Вишнівської селищної ради»

 

1. Консультації з представниками суб’єктів господарювання щодо оцінки впливу регулювання.

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів господарювання та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період:
з 10 лютого 2020 року до 13 березня 2020 року;


Порядковий номер

Вид консультації

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій

1

Робоча зустріч

25

Обговорено проєкт Регламенту. В результаті були одержані дані від суб’єктів господарювання щодо вартості та затраченого часу на виконання процедури здійснення адміністративних послуг.

2

Телефонний запит до суб’єктів господарювання

25

Обговорено проєкт Регламенту. В результаті були одержані дані від суб’єктів господарювання щодо вартості та затраченого часу на виконання процедури здійснення адміністративних послуг.


2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 126, у тому числі, малі - 28, мікропідприємства - 98.

3. Розрахунок витрат суб’єктів господарювання на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік

Періо-дичні

Витрати за
п’ять років

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів господарювання на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

-

-

-

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

-

-

-

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)

-

-

-

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

-

-

-

5

Інші процедури

-

-

-

6

Разом, гривень

-

-

-

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

126

8

Сумарно, гривень

-

-

-


Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів господарювання щодо виконання регулювання та звітування.


Для розрахунку оцінки вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування береться розмір мінімальної заробітної плати, який встановлений Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» від 14.11.2019 № 294-IХ на 01.01.2020– 4723 грн

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання.

У середньому витрачається 0,5 години на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних заяв (заробітна плата за місяць – 4723 грн., 22-робочі дні, 214,7 грн. зарплата за 1 день (8 годин):

(4723:22:8)*0,5=13,42 грн.

13,42 грн

-

67,10 грн

10

Процедура організації виконання вимог регулювання

У середньому 2,5 години

(заробітна плата за місяць – 4723 грн.,          22-робочі дні – 214,7 грн., зарплата за             1 день (8 годин) або 26,84 грн. (за 1 годину): (4173:22:8) х 1 = 26,84 грн.

 - підготовка документів для формування вхідного пакету документів до Центру – 1,5 години

(26,84 х 1,5 = 40,26 грн);

 - подання документів для отримання адміністративної послуги – 0,5 години

(26,84 х 0,5 =13,42 грн);

отримання результату надання послуги у Центрі – 0,5 години

(26,84 х 0,5 =13,42 грн);

 

Разом: 40,26 грн + 13,42 грн + 13,42 грн = 67,10 грн

67,10 грн

-

335,50 грн

11

Процедури офіційного звітування

-

-

-

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

-

-

-

13

Інші процедури

-

-

-

14

Разом, гривень

80,52 грн

-

402,60 грн

15

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

126

16

Сумарно, гривень

10145,52 грн


50727,60 грн


Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів господарювання.

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання:

Виконавчий комітет Вишнівської селищної ради Дніпропетровської області 

 

Процедура регулювання суб’єктів господарювання

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання, гривень

Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання


-

-

-

-

-

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

-

-

-

-

-

камеральні

-

-

-

-

-

виїзні

-

-

-

-

-

Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання


-

-

-

-

-

Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання


-

-

-

-

-

Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання


-

-

-

-

-

Підготовка звітності за результатами регулювання


-

-

-

-

-

Постановою Кабінету Міністрів України від 09 березня
2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (із змінами) встановлений посадовий оклад адміністратора у розмірі 4710 гр.

7. Інші адміністративні процедури (уточнити):

Розрахунки в середньому на 1 послугу:

- надання консультаційних послуг - 0,05 години;

- прийняття вхідного пакету документів адміністратором - 0,15 години;

- передача та отримання від суб’єктів надання адміністративних послуг оформлених результатів - 0,2 години;

- видача результату надання адміністративних послуг суб’єкту звернення – 0,10 години.


Заробітна плата одного адміністратора Центру за місяць – 4710, 00 грн., 22 - робочі дні, 214,09 грн. за день (8 годин) або 26,76 грн. (за 1 годину): (4710:22:8) х 1 = 26,76 грн.

(0,5 х 26,76 = 13,38 грн)

0,5 год.









13,38 грн.

(за 0,5 години)









8

126

13487,04 грн.








Разом за рік

0,5 год.

13,38 грн.

(за 0,5 години)

8

126

13487,04

 

Сумарно за п’ять років

0,5 год.

13,38грн.

(за 0,5 години)

8

126

67435,20

Прийняття цього регуляторного акта не передбачає утворення нового виконавчого органу (або нового структурного підрозділу діючого органу).

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів господарювання, що виникають на виконання вимог регулювання

№ з/п

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів господарювання на виконання регулювання

-

-

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів господарювання щодо виконання регулювання та звітування

10145,52 грн

50727,60 грн

3

Сумарні витрати господарювання на виконання запланованого регулювання

10145,52 грн

50727,60 грн

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів господарювання

13487,04грн.

 

67435,20 грн

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

23632,56 грн

118162,80 грн

5. На підставі аналізу витрат, наведених у попередніх таблицях, розроблення корегуючих заходів для суб’єктів господарювання щодо запропонованого регулювання не потребує.



Селищний голова                                                             Т.ВАСИЛЬКОВСЬКА